Cosul de cumparaturi este gol
Sunteti sigur ca doriti sa scoateti acest produs din cos?
Da
Nu
Sunteti sigur ca doriti sa scoateti toate produsele din cos?
Stoc epuizat

Perioada TESTARE 100 ZILE

Puteti testa orice tip de saltea ORTOFLEX !

Saltelele Ortoflex au o perioada de testare de 100 de zile calendaristice din momentul in care ati intrat in posesia produsului  !

Perioda de testare de 100 zile este o facilitate oferita doar in cazul comenzilor online plasate pe www.saltele-ortoflex.ro  , pentru produsele cumparate din magazin unde exista posibilitate de testare nu se acorda aceasta facilitate !

Aveti posibilitatea sa utilizati salteaua si sa va convingeti de confortul oferit si calitatea acesteia timp de 100 de zile .In cazul in care nu sunteti multumit de saltea o puteti returna, nedeteriorata, foarte bine impachetata ! 

Va oferim aceasta perioada de testare pentru ca exista o perioada de timp de acomodare in momentul in care schimbam salteaua . Aceasta perioada de acomodare cu noua saltea variaza de la client la client  . Marea majoritate a clientilor se acomodeaza din prima noapte la noua saltea dar exista si cazuri in care clientii se acomodeaza cu noua saltea doar dupa o perioada de timp .

Daca nu sunteti multumit de salteaua comandata, indiferent de motiv, o puteti returna, nedeteriorata , in perfecta stare asa cum ea a fost primita !  Respectati perioada de 100 de zile de testare si veti primi inapoi suma achitata.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail la adresa :  office@saltele-ortoflex.ro   sau folosind  Formular de Retragere , pe care trebuie sa il trimiteti completat  la adresa de email : office@saltele-ortoflex.ro .

Va rugam ca toate cererile de retur sa fie facute in forma scrisa la adresa de e-mail : office@saltele-ortoflex.ro pentru o solutionare rapida ! 

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa din Cluj Napoca , Calea Bacilui Nr 179 B , fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. 

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. 

Nu ne facem raspunzatori de organizarea returlui , nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client sau terti  si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client sau terti . 

Conform Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014 , articolul 20 care face referire la Transferarea riscului legea spune  " In cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator . "

In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, SC ULE INVEST SRL  are dreptul de a decide refuzul returului.

IMPORTANT : Toate retururile care ajung la Sc Ule Invest Srl prin intermediul firmelor de curierat trebuie sa ofere posibilitatea verificarii coletului inainte de receptie , pentru a constata daca returul este complect , adica daca contine salteaua , husa si evetualele cadouri si daca sunt in stare buna . in cazul in care efectuati un retur prin firma de curierat si noi nu avem aceasta posibilitate o sa refuzam primirea coletului . 

Termenul de returnare a banilor este de 14 de zile, de la data denuntarii unilaterale a contractului la distanta, prin returnarea produsului.

- Returnarea se face la adresa :Sc Ule Invest Srl ,  Cluj Napoca ,Calea Baciului Nr 179 B Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat, certificat de garantie , factura si dovada platii  in original .

- In cazul in care coletul nu este insotit  de factura, certificat garantie si dovada platii, Sc Ule Invest Srl nu isi asuma nici o responsabilitate privind returnarea si solutionarea problemei.

- Pentru reclamatii si servicii post vanzare va rugam sa va adresati la tel 0747.16.55.66 sau la DEP. RELATII CLIENTI din Cluj Napoca ,Calea Baciului Nr 179 B , JUD. CLUJ.(Program : Luni – Vineri 09.00 – 17.00 ).

- Drepturile si obligatiile consumatorului sunt cele prevazute in O.G. NR. 130 / 2000, aprobata prin Legea 51 / 2003, privind regimul juridic al contractelor la distanta, si in O.G. 21 / 1992 republicata cu modificarile ulterioare, privind protectia consumatorilor, Legea 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

IMPORTANT : Facilitatea " Perioada de TESTARE 100 ZILE " se acorda doar pentru comenzile online plasate pe site-ul www.saltele-ortoflex.ro .